خواب آلودگی بیش از حد در بیماری های کلیه چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان خواب آلودگی بیش از حد در بیماری های کلیوی؟ خواب آلودگی بیش از حد در میان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بسیار معمول است. امروز، من به شما توضیح دهد که چرا چنین اتفاقی می افتد و می خواهم به شما یک راهنمایی کلی در مورد مدیریت این موضوع را.

علل خواب آلودگی بیش از حد در بیماری کلیه ها چه هستند؟

خستگی. شما ممکن است حتی پس از یک نور کار احساس خستگی تمام وقت،. این وضعیت همیشه نادیده گرفته از بسیاری از عوامل دیگر است که می تواند سبب خستگی شود وجود دارد. با این حال، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بسیار آسان برای به دست آوردن این مشکل به دلیل برخی از مسائل گوارش و رژیم غذایی کم پروتئین. هنگامی که شما احساس خستگی، شما می خواهید به خواب و حتی خواب آلودگی بیش از حد.

سایر اختلالات خواب. یکی دیگر از اختلال خواب اساسی، مانند حمله خواب، آپنه خواب، hypersomnia ایدیوپاتیک یا سندروم پاهای بی قرار نیز می تواند به خواب آلودگی در طول روز بیش از حد (EDS) منجر شود.

آسیب عصب. خواب آلودگی بیش از حد متعلق به مشکلات عصبی. کلیه اختلال قادر به فیلتر کردن مواد زائد و سموم به اندازه کافی، ترک مواد مضر بالا ساخت تا در بدن و آسیب اعصاب. به عنوان یک نتیجه، این اختلال عصبی باعث خواب آلودگی بیش از حد.

چگونه برای مدیریت خواب آلودگی بیش از حد در بیماری های کلیوی؟

طب سوزنی

این درمان، متعلق به طب سنتی چینی (TCM)، شده است برای تسکین درد، مشکلات گوارشی، گرفتگی عضلانی، کاهش وزن، سردرد، اختلال خواب، یا فشار معنوی استفاده می شود، و به همین ترتیب.

این درمان باید توسط متخصص طب سوزنی حرفه ای استفاده شود. با ترکیب این درمان با TCM، آن را تا اثر قابل توجهی درمانی در در درمان بیماری های کلیوی.

آلودگی خون درمان

همانطور که در بالا ذکر شد، تجمع سم در بدن است همچنین یکی از علل خواب آلودگی بیش از حد. آلودگی درمان خون است به پاک کردن خون با روش های مختلف از جمله hemopurification، تبادل پلاسما، hemoperfusion، و غیره. در هر مرحله، دکتر ممکن است سبزی های مختلف چینی بر اساس شرایط خود استفاده کنید.

تا زمانی که ضایعات و سموم می تواند حذف شود، گردش خون را بهبود خواهد شد. به تدریج، تمام علائم را می توان به طور موثر، رها شوند. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/4033.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، خواب آلودگی بیش از حد در بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 2482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: